torsdag 3 september 2009

sitter på shell....

för 3:dje gången denna vecka, både måndag och tisdag kväll så har jag åkt hit direkt efter mitt vanliga jobb i stan... men pengarna behövs och roligt at göra något annat.
I MÅndags efter att jag stängt så kom Håkan och Rickard och hämtade mig så vi åkte till stan coh åt mat på max sen satt jag och Håkan och töla i bilen utanför macken till halv tre på natten... gissa om jag var trött på jobbet dagen efter....

igår så körde jag spinningdebuten efter sommaren.. så jävla skönt, sen efter det så blev det 1 timme styrketräning också, passade även på att köra ett pass idag med får se om jag orkar gå imorgon :)

Imorgon är jag faktiskt ledig och det ska bli så skönt, behöver de nu tror jag, men sen till helgen så är det jobb hela dagaran, först på csk och sen direkt hit...

ha en bra kväll

Inga kommentarer: