måndag 28 september 2009

Stockholm, Gripen och 1 steg närmare....

Under helgen så har jag, Melwin och min mamma tåg till stockholm för att hälsa på syrran. körde oss till tåget på fredag där vi mötte upp mamma, så tog håkan min bil tillbaka eftersom han ska laga den åt mig.. TACK för det.

På tåget upp så började Melwin bli förkyld men det var ganska så lungt ändå, fredagen så blev det bara slapp med pizza och idol innna det blev sängen, lördag så åkte vi buss till outlet och där blev det shoppa, bara nödvändiga saker såklart :)
när vi kom därifrån MÅNGA timmar senare var vi ganska så trötta, hem och lagade mat och på kvällen blev det mys med räkor och öl.

natt till söndag så vaknade Melwin och var inte pigg alls och på söndag så var han hängig och tog sig för öronen och tung i bröstet.... typiskt... men vi gick på loppis i alla fall och Melwin sov hela tiden sen blev det hem och laga mat innna Erika och barnen körde oss till pendeln.
På tåget mot Kil så gråt melwin stora delar av resan, lyckades somna i mitt knä men annrs så var det en lång resda kändes det som... tur att det var x2000. jag och Melwin gick av i Karlstad och gick till gripen där vi fått en tid, Öroninflammation var det + att ahn fick inhalera så det blev bättre i bröstet, sen kom mamma och hämtade oss och körde hem oss, melwin fick sin medicin och sen blev det sängen, han somnade som en stock...
komäven förbi och lämnade bilen som hans hade lagat och sen blev det sängen för mig med.
Idag så vaknade Melwin 10.30 han behövde nog få sova ut lite tror jag. så snart ska vi cykla ner till apoteket och hämta resten av medicinen

Ja och på onsdag nästa vecka så kommer jag ett steg närmare... vad vet jag inte men fyller i alla fall år då... fast det blir väll som vilken vanlig dag som helst i vanlig ordning.. inte ens Melwin är hemma ju...

Ha de bra



melwin kollar läget vad Erika och Tindra gör

Tindra har bäddat ner Melwin

Super söta Felix


Busungarna Tindra, Melwin och Wilma



Melwin på bussen





Inga kommentarer: