lördag 19 september 2009

Torka...

Ja har haft lite blogg torka mest beroende på att jag är lite trött på folk för tillfället.. eller att alla ska lägga sig hela tiden men kanske får skylla mig själv....

jobbar i alla fall hela helgen, igår gjorde jag kvällen men på morgonen så åkte jag till och höll honom sällskap i lokalen, städade en bil åt honom.. (ska försöka göra det bättre nästa gång :)
sen åkte vi in till stan och åt lunch innan jag började jobba... verkligen hatar att göra kvällen.. är SÅ drygt men det gick ganska så bra.. har ju en inskolning med mig som är super så jag försöker lära henne allt jag kan :) haha

både idag och imorgon så är det jobb på dagen, var snäll mot Petra så hon fick vara ledig imorgon så jag gör dagen åt henne...
får se vad som händer ikväll, blir väll inte allt för hårt eftersom jag ska köra bil till morgonen.

på måndag kommer grabben hem igen, fast de blir nog sent på måndag för de åker hem från Danmark då... men jag längtar ochkså ska jag ha honom i två veckor sen :)

ne ska väll gör något vettigt kanske....



förlåt.... älskar.... puss

1 kommentar:

susanne sa...

Inte konstigt att folk blir nyfikna när du skriver i kod hahaha.Va på tiden nu att du skrev lite!Ha en bra dag.