söndag 6 september 2009

Det var denna helgen de...

och inget intressant har väll hänt som vanligt mer än att jag har jobbat precis hela tiden. i fredas så var jag ledig och självklart så hade jag blivit förkyld under natten.... typiskt... på fm så fick jag ett sms av sus där hon frågade om jag ville jobba de 2 sista timmarna av hennes dagpass.. tråkigt som jag hade hemma så åkte jag dit vi 13, tölade lite med Håkan innan, sen jobbade jag två och en halv timme på shell, sen kollade Håkan på min bil, fixade ljusknappen tillfälligt så nu har jag helljus i alla fall.. tack för det.. han konstaterade även att det var dags att byta hjulagret på andra sidan.. dock inte lika kul men vad gör man... sen ja vad ska man säga mmmmm....

fredagkvällen var lugn, fick mat hos syrran och var där och tölade i några timmar, sen på lördag så var det dagpass på csk och sen direkt till shell och jobbade där till 21, sen åkte tog jag med en film in till Nina som vi kollade på.
idag så öppnade jag shell 10 och sen började jag här på csk vid 13.30 och nu sitter jag här... ganska så lungt... eller ja direkt jag kom i så kom Mattias och tycke att det var dags att börja jobba.. blev en katetersättning direkt man kom... lika bra att gå ut hårt....

Imorgon så kommer grabben hem igen.. äntligen.... har längtat.. han blir ju så stor fort nu, pratar hela tiden... men imorgon är dagis stängt...


nej nu blir det mat för oss

1 kommentar:

susanne sa...

6 september hallå