söndag 23 augusti 2009

Hämtat hem min grabb....

I onsdags så kom Håkan på morgonen till mitt jobb och bytte bil så nu är äntligen framvagnsinställningen gjord + att han var så snäll och satte dit nya framdäck eftersom de gamla var helt slut.. nu behöver jag inte oroa mig för böter i alla fall...
På kvällen efter att Melwin lagt sig så fixade jag oirdning lite god mat så Håkan kom och åt, inte alls dumt,
torsdag var det jobb och Melwin skulle till dagsi där Johnni sen skulle hämta honom eftersom det är denna vecka vi delar på, sen följde jag med hem till Emma eftersom på kvällen skulle vi på kräftskiva till Petra på hammarö, Emma körde.. mycket gott var det och en hel del tölat blev de, kul, sen följde jag med och sov hos Emma eftersom Rickard ändå inte var hemma + att Emma jobbade dagen på fredag och Fille skulle till skolan....
när jag hade vaknat så tog jag mig en promenad ner till lokalen där Håkan låg under en bil och skruvade, höll honom sällskap och sen åkte vi till djupdalen och slängde skräp och köre runt i stan några varv för han letade efter en grej till någon bil, sen blev det mat på pizzerian, sen så började jag jobba på shell vid 16-21, efter det så åkte jag hem till Emma och rikard igen dit kom även Wallan och Cissi.

Lördagen så tog jag mig en promenad till Dyvelsten där det var 2 års kalas för Natalie som fyller år till veckan... Nina kom sen till Forshaga och gjorde slingor på mig och Emma och på kvällen så gick vi hem till Wallan och satt där och tölade...

Idag så följde jag med Nina en sväng på stan, blev inge shoppat för min del.. får nog vänta tills lönen kommer då ska det bli nya skor till melle i alla fall.... sen fick jag åkr till slottsbron och hämta Melwin.. underbart som jag har längtat,
Svängde förbi syrran på hemvägen och Stefan satte dit deras barnstlol som dom inte längre behöver...
när vi kom hem så blev det storstädning av bilen, Melwin var såklart men och hjälpte till så nu är det så fin... ett tag i alla fall...

Nu är det jobb HELA veckan... pust

Inga kommentarer: