fredag 7 augusti 2009

jobb, jobb

ja hela veckan har det bara varit jobb och det känns nu att man har haft semester frö gud vad trött man är på kvällen, har försökt att låna med mig film frn shell men har inte sett en enda, sover i soffan innan halva ens....

både ons och tors så har jag och Melwin varit på shell och hållit Susanne sällskap, onsdagen var även Henka och barna här så det var full rulle, även Håkan tittade förbi en sväng och räka satt också här ett bra tag, igår så stod jag ute och töla med Rickard och Nikals som skulla ha sig lite mat.
och idag så åkte jag och Melwin hit till shell och öppnade åt Susanne för hon skulle bort så Emma kom ner och hämtade melwin tills jag slutar vid 10, får se vad man hittar på mer idag, kanske en tur till IKEA, har ju inte kommit dit än.






Har gjort något som jag inte borde....men nu är det gjort och det känns lite bätre.

Inga kommentarer: