tisdag 18 augusti 2009

hmmmm

har precis Läst en godnatt saga för Melwin och nu sover han som en stock, tog inte många minuter innan han blev tyst i rummet brevid... lika bra att blogga lite...

I söndags efter jobbet så var det planerat att sova hos Emma eftersom hon var själv... jag blev hemskickad från jobbet vid 21.20 för det var så lungt, åkte förbi lokalen och töla lite med Håkan och kollade på medans han jobbade.. sen så kom vi på att vi båda var hungirga så det blev en tur till Max, blev "utslängda" därifrån efter 01 när dom stängde.... så det blev inte så mycket umgås med Emma inte... kom hem till henne efter 02 på natten.... blev inte så många timmars sömn... kattungarna började ju busa lite smått när jag kom in...

På måndag så följde jag med tillbaka till Forshaga efter jobbet eftersom vi bara hade en bil in på morgonen, Emma följde med mig till Grums och hämtade Melwin, sen tog vi oss en tur på inlines... var ju tvungen att inviga minna.... mycket bättre än de förra :)

Idag efter jobbet så åkte jag till Emma en sväng... skulle ut och gå men kom bara ner till shell sen blev jag kvar där och Emma gick hem tillbaka med Melwin.

så nu när han sover så ska jag städa ur bilen för den ska Håkan fixa imorgon... äntligen så ska det bli framvagnsinställning och nya framdäck.. vill verkligen inte ha böter

ha de

Inga kommentarer: