onsdag 24 juni 2009

Kvällen

ja, nu jobbar jag kvällen, känns ju inte så jätte roligt när det är så bra väder, men men cad gör man.
Min chef ringde imorse och kom med goda nyheter, pecis vad jag behövde i all denna skit som är annars...
får i alla fall tillbaka min tjänst på csk vet bara inte om det blir på denna avdelning eller någon annan, han skulle göra allt för att jag skulle få vara kvar... tackar :)

igår på eftermiddagen så tog jag en promenad till syrran, för JOhnni och Melwin var där, ska på möte på det nya dagiset som Melwin och hans Kusin Oskar ska flytta till nu i sommar. blev i alla fall jag och syrran som gick dit, fick snosa lite på grabben också... behövdes kan jag säga..

nog om det inget jag vill gå djupare in i mer än att allt är SKIT just nu om man får säga de. kan inte bara allt få flyta på bra någon gång, varför måste allt krångla HELA tiden, blir så trött på detta.

jaja, ska väll göra något vettigt

1 kommentar:

raisa sa...

Ibland är allt skit. Enda trösten är att det brukar vända och det hoppas jag att det gör för dig också. Jag har själv haft en sådan vår och vårvintern kändes tung. Håll ut!!! Du har ju din familj att glädjas åt!