söndag 21 juni 2009

Midsommarhelgen!!

Ja, nu har det gått en vecka igen sen jag bloggade sist, har inte haft varken tid eller lust. men ska väll försöka dra lite kortfattat om veckan.

Vi har i alla fall gjort enliten tur till Bloms för att inhandla lite kläder till Melwin, regnkläder var det som stod högst upp på listan, och det hittade vi, billigt också, sen blev det lite short, t-shirts och mycket mer, kunde ha gått ett varv till :)

Under helgen nu så har det ju varit midsommar, på fm på fredagen så var jag och Melwin och höll Håakn sällskap på macken, sen åkte vi direkt till syrran där det blev sill och potatis, sen var vi där hela kvällen, Melwin röjde runt, dans runt midsommarstången blev det efter att vi klätt den och sen på kvällen så blev drt även grillning.
En trött och sliten melwin var det som kom hem lite efter 22 på kvällen, så på Lördagen så fick jag väcka honom vid 10, tyckte inte han skulle sova mer, vi tog oss i alla fall en promenad ner till syrran, där vi tillbringade nästan hela dagen, åkte hem vid 17 någon gång och sen kom Håkan en stund, la Melwin vid halv 8 och imorse så vaknade han tio igen, riktgit trött har han varit.

Efter att vi ätit frukost idag så blev det inlines ner till syrran, Melwin satt i kärran framför mig... var inte igår jag åkte inlines kan jag säga...

Har även tagit oss en tur till Patrik och Carina och hälsat på innan vi Åkte till mamma och fick oss lite mat.. Härligt :)

nu så blir det snart kvällen för mig med, ska jobba hela veckan och Mlewin åker till sin pappa imorgon...

Kommer lite bilder här också från midsommar :=




Dans runt midsommarstången

Vad ska vi sjunga tro?

Melwin slappar brevid taki


jag och melwin mys



Melwin hoppar på studsmattan





Inga kommentarer: