onsdag 3 juni 2009

Börja om från början...

ja, allt försvann... blir till att korta ner det lilla jag skrev :)¨

Har i alla fall hämtat min lilla grabb i måndags, som jag har längtat...

Igår efter jobbet så åkte vi och hälsade på Abbe en stund, Melwin och Oskar härjade runt com vanligt, sen på kvällen blev det även en tur till Forshaga och töla lite med Håkan som jobbade i lokalen, Melwin satt på moppen i vanlig ordning.. eller "boppe" som han strir om hela tiden... :)

Är ledig idag efter att ha jobbat sen i fredags, ganska så skönt, sov till halv åtta imorse och sen vid halv tio så somnade vi båda två i soffan så mamma väckte oss vid halv tio, då var det bara för mig att gå ut och klippa gräset... förberedde även maten innan jag vid halv tolv åkte till frisören, mamma stannade kvar och passade Melwin, blev nöjd med klippningen i alla fall... provade på Kil denna gång... lyckat...
när jag kom hem så var det bara att sätta sig och äta och nu sover melwin, jätte trött även fast han sov på fm...

imorgon och torsdag blir det jobb igen men sen är jag ledig lördag och söndag... vad man nu ska hitta på då... kan ju alltid önska att det blir fint väder...

ska hämta in tvätten nu hade jag tänkt...

ha de

Inga kommentarer: