söndag 31 maj 2009

Vilket underbart väder!!!

Ja, det kan man lugnt säga.... solen skiner och det är så varmt... men själv måste man jobba.. suck men någon måste ju det också..

Under veckan så har jag jobbat alla dagar utom torsdag... mån, tis, ons efter jobbet så har jag tillbringat min tid med Håkan i Lokalen, har städat ur några bilar och hjälpt honom flytta runt lite...
Har även tagit en steg framåt :) känns mycket bra....

Torsdag när jag var ledig så åkte jag och Nina ut till bergvik och skulle shoppa lite, men hittade inget så vi åkte in till stan men blev inte mycket mer där... tråkigt... tog mig en promenad när jag kom hem annars så var det ganska så lugnt.

Fredagen så jobbade jag kvällen, på morgonen så fick det bli en promenad och stada hela mitt hem... var välbehövligt... Håkan åkte på skolresa med Joanna tidigt på morgonen och ska vara borta tills på söndag...

Igår morse så tog jag cykeln och åkte till Syrran, liftade med dom in till jobbet och sen åkte jag med Nina hem... la oss på en filt på altanen hemma hos mig och öppnade en varsin cider.... inte dumt, varmt som bara den var det också.. gjorde oss iordning och sen kom Emma och Rickard och hämtade oss... dags för grillning och poolparty hemma hos dom... en trevlig kväll, man skulle ha en pool hemma helt enkelt... gött och få svalka sig när man vill...
På natten så kom min underbart snälla bror och hämtade mig och Nina och körde hem oss till mig.. TACK för det...

Så imorse lagomt pigga blev det till att vid 09.30 åka ner till fryken och sola lite... orkade inte ligga så länge så vi tog oss en biltur... blev först till pertus i Forshaga och åt mjukglass.. mumma.. sen blev blev det mat på bosses.. hamburgartallrik.... orkade dock knappt äta något men men... nu sitter vi här på jobbet, ganska så slitna men det blir nog kvällen idag med... hoppas jag :)'

ha en skön dag i solen ni som inte jobbar

Inga kommentarer: