måndag 11 maj 2009

Crosstrainer...

Ja, det står ganska så högt upp på min önskelista just nu... finns ju massor av saker man vill ha men en crosstrainer skulle inte vara fel, skulle passa perfekt i mitt extra rum :)
tränar uppvärming på en sån på gymmet och den är väldigt bra, inte lika utråkande som en spinning cykel... jaja.. kan inte få allt

under helgen så var det i alla fall VÄLDIGT lugnt. Nina var här en stund på lördag så vi gjorde slingor på varandra, sen så var melwin och jag bara hemma och tog det lugnt.

Söndagen var lika lugn den, fast vi gjorde en utflykt upp till mamma, svängde först förbi och hämtade upp Julia som ville med... alltid lika god mat får man hos mamsen :)
underbart gott...
sen åkte vi hem och jag och Melwin sov lite middag, inte dumt, tog sen en cykeltur till Abbe och Stefan så Melwin och Oskar fick leka lite, man är ju inte där så ofta längre.. hinner inte om dagarna när man har Melwin eftersom han är så trött efter dagis.
sen på kvällen så kom Håkan, blev en sen uppekväll som vanligt när det gäller oss... mycket att prata om :)

så idag på jobbet har jag inte varit så jätte pigg. tur att man har lunch rast så man fick sova en halvtimme i alla fall,
efter dagis så blev det ännu en cykeltur till syrran, en snabbis denna gång eftersom mamma kom med gräsklipparen hem till mig, jag har ju ingen längre så det har jag pyssalt med, klippt och trimmat och krattat gräset... riktigt snyggt blev det... fick till och med ner några blomlökar i rabatten....
kan om man vill ibland.
Nina har hunnit vara här en stund så vi färgade underhåret mörkt på oss båda.... bara klippning som fattas :)

ha en bra kväll.

Inga kommentarer: