söndag 3 maj 2009

underbar helg

ja, det har verkligen varit en underbar helg borsett från att man har jobbat :)

Igår efter jobbet så åkte jag bara hem och duschade och sen åkte jag till Wallan där Håkan och han höll på att laga mat, även Nina och Jesper kom och åt. sen åkte Håkan till shell och jobbade, jag och Nina var kvar en stund innan vi åkte för att hålla honom sällskap. jag i alla fall :)
sen följde jag och Wallan med Håkan till lokalen där han var tvungen att göra färdigt en bil så wallan hjälpte till så det skulle gå snabbare medans jag satt och kollade på med en öl i handen... mumma... :)
efter några timmar i lokalen så åkte Håkan hem till sig och Wallan och jag åkte hem till honom där min bil stod så jag fixade snabbt i odning mig där, sen tog vi moppen upp till Emma och Rickard där det väntades öl och mat...
Håkan och Räka kom lite senare, blev mycket dans och mycket fylla, håkan som har ett revben som är av hade J***igt ont fick till slut ge upp så räka körde hem honom och mig för till akuten ville han absolut inte åka... stöning som han är.

dag på morgonen så var det lite bättre efter lite värktabletter, så vi åt frukost sen följde vi med Räka och Elin in till stan, blev mat på subway innan vi åkte hem igen,
följde med Håkan till lokalen en sväng innan jag var tvungen att åka till jobbet... har varit ganska så lugnt här så det har inte varit så farligt trots bakfyllan.

Imorgon efter jobbet så ska jag hämta Melwin... har ju inte varit borta så länge från mig, hoppas bara han är frisk, tycker han ha varit sjuk både till och från ganska länge.. men det är väll så...

nej ska göra det sista jobbet nu. go kväll

Inga kommentarer: