tisdag 5 maj 2009

En Ledig dag..

Igår efter jobbet så var jag till Slottsbron och hämtade Melwin, efter bara några dagar tycker man att han har växt.. eller så är det inbildning.
Åkte sen tillbaka till stan så gick vi och Nina runt mariebergsskogen sen följde Nina med mig hem, tänkte ha lite tjejmys :)
Bakade även bröd när jag kom hem, fick recept av syrran i Stockholm... får ju vara lite händigt ibland ;)
efter att Melwin somnat så blev det Räkor, ägg, öl och några drinkar.... inge större pådrag men gött var det.

Imorse när vi vknade så var det ju regn... usch vad tråkigt, ingen lust att gå ut så istället så blev det storstädning bakom, framför, runt och i spisen.. ja, hela spisen fick sig en rengöring.... sen passade jag även på att dumsuga och skura golvet gjorde jag nu på kvällen.

vid 13 så kom mamma för att passa Melwin frö jag skulle till tandläkaren... Melwin sov i mitt knä när hon kom så jag fick väcka honom sen satte han sig i mammas knä och när jag kom hem ungefär en och en halv timme efteråt så satt han fortfarande där.. han hade somnat om... tröttis.
Åkte direkt till Lokalen för att hålla Håkan sällskap... Melwin härjade runt, favvo är ju moppen :)

sen har vi faktiskt inte gjort så mycket mer, Melwin sover sen en stund tillbaka och jag ska lägga mig i soffan snart och se Despret Housewifes... mitt favvo program.

så nu får de räcka, go kväll

Inga kommentarer: