torsdag 21 maj 2009

Vin och grillat

Under veckan så har det bara varit jobb varje dag fast idag eftersom det är röd dag så är jag ledig.. inget dagis öppet ju.

har varit på Några möten under veckan angående jobbet och som det ser ut nu så får jag sluta... suck, inte det bästa tillfället i mitt liv kan jag ju säga om man bara ska tänka ekonomiskt... men förhoppningsvis så löser det sig.
Får ett defenitivt beslut till veckan.

På Tisdag efter jobbet så åkte jag och Melwin till forshaga och vare i Lokalen en stund och töla med Håkan, var även ner till macken där sus jobbade.

Igår kväll så kom först Fredrik och kenny och släppte av Ebba för dom skulle golfa och sen kom mamma och passade melwin och Ebba hemma hos mig för Håkan skulle titta på mammas bil så jag åkte med den till lokalen så han fixade den inför besiktiningen. sen åt vi mat på kinan, inte så dumt, när jag kom hem efter 21 på kvällen så hade Ebba precis åkt och mamma hade precis lagt Melwin så imorse blev de lite sovmorgon.

Tog en promenad till coop imorse och handlade lite, sen nu på eftermiddagen så tog vi en cykeltur upp till Abbe och stefan, där fick man lite vin och grillat... inte dumt, nu sover Melwin och jag spanar runt lite på internet.
ska ju upp och jobba imorgon så nu får de vara bra

go kväll

Inga kommentarer: