söndag 2 september 2012

September

Så var det September, usch vad tiden går fort, snart är det mörkt å kallt ute, lite smått deprimerande men jag HOPPAS att det blir någon solig resa snart.
I helgen så har det varit fullt upp med både nöje och jobb, fredagen var det jobb och sen var det bara för mig å Håkan att börja isoleringen runt huset och när vi var färdiga slängde vi oss på cykeln till puben och åt mat, Melwin var ju också med såklart.
Lördag hade Håkan och Emil innebandy cup så jag och Melwin fick åka in till obs och köpa 7kg makaroner och 7kg köttbullar till ca 40 hungriga herrar i GS86. När det var avlämnat så fick jag trevligt besök av Carina och lilla Theo, alltid efterlängtat och mycket prat blir det alltid när vi träffas. 
På kvällen åkte vi upp till Marita och Urban och fick oss en underbart god middag och kväll medans barnen momsade godis och cola, sen kväll blev det vilket reulterade i att vi sov till halv elva dagen efter då patrik och carina kom eftersom dom köpt en bil av Håkan.
Vi hann även med en snabbtur till oxhälja där jag inte ser någon tjusning med att trängas med folk, bara irriterande.
Idag har vi spenderat lite av dagen i hallen då GS hade match och jag hade hand om kiosken och Melwin var redo med sin innebandyklubba som Emil fixat åt honom och sen blev det till att börja gräva igen våran vallgrav för imorgon är det gjutning av altan som gäller, här går det undan kan man säga.
Nu är det efterlängtad slapp i soffan i one piece och grabben har precis somnat.

våran helg i kort, ha de



längtar tillbaka till Thailand



Inga kommentarer: