lördag 8 september 2012

Lördag

Och det innebär jobb ikväll för min del och även imorgon kväll.
 Lördagsmorgonen började bra med mysfrukost innan grabbarna åkte iväg på innebandy DM i Deje och kvar blev jag med mina små tjejer som mest bara vill busa förutom nu när dom ligger här brevid mig i sängen och korrar så gött.
Igår var jag ledig så det blev några turer till tippen, skönt att få rensat lite i garaget osv. på ef så åkte jag på kaffe till Helene, skönt att få prata ur sig lite, alltid lika trevligt och på kvällen blev det en cykeltur och sen natchograräng och bara slapp i soffan, så skönt när man hinner med det också :)
inte så vanligt här hemma känns det som. Fick även min nya baksida till iphonen som jag spräckte för evighetersen och det var ju sprättlätt att byta själv.
Altanen är påbörjad även om det går sakta med säkert, ska bli gött nästa sommar när man kan ta sig ett glas vin eller två på en altan... sommarkänslor :)
här kommer det en riktigt mysig bild på dom två små
nu blir det att åka till jobbet






Inga kommentarer: