måndag 10 september 2012

Ordningen återställd

Ja då var ordningen äntligen återställd, grabben är hemma och det finns inget mer underbart, blir som sagt tuffare för var gång man måste skiljas åt en hel vecka :(
Morgonen började väldigt bra, önskar den skulle börja så varje dag nämligen med hotell frukost på skandic klarälven där jag var på fackligt hela dagen, bra utbildning men frukost,lunch och kaffe buffe slår ju allt ;))
mumma.
Det är nyttigt att gå på utbildning ibland för det är otroligt vad man inte vet om sina rättigheter inom jobbet, tror det var många som kommer ta med sig saker vidare på sin arbetsplats... man blir lätt överkörd i det här landet och i det här jobbet.

Nu sover grabben och jag sitter här och har romantiskt middag... med mig själv :)) och katterna förstås, min bättre helft är i garaget med sin räka... gu va roligt men X-factor får underhålla mig och även trollen sen mohaaa

här myser Melwin med Ruth




Inga kommentarer: