lördag 15 september 2012

Extra barn

Ja inatt har vi haft två extra barn hemma, Amanda och Lovisa hämtade vi när dom hade slutat skolan. Åkte en tur till stan så dom var inne på ikea och lekte och vi passade på att storhandla på maxi...oops så får man ju inte göra men men ;))
så hela kvällen igår gick i mat, godis och bus tecken tills dom efter många om och men somnade. Lovisa låg i Melwins säng medans Amanda och Melwin låg i den sängen man drar ut under, dom låg skavfötters med varann så giss om det var en liten liten procedur innan dom slocknade ;)
Vid halv två på natten vaknade Lovisa och gråt så Håkan gick in dit och kan säga att han kom inte därifrån heller så jag hade hela sängen för mig själv medans han trängdes i en 90säng med Lovisa ;)
jag hade ju så klart katterna också ;)
Just nu sitter alla barnen i Melwins rum och kollar på piraterna och jag sitter i köket och bloggar lite medans ett gäng grabbar är ute och bygger på altanen och katterna hänger i spetsgardinerna i köket... ja en ganska så lugn Lördags förmiddag. Ska passa på att göra sånt man inte hinner med annars, hade med mig några kartonger från mamma sist men gamla skolsaker så jag måste kolla igenom och se vad jag vill spara och inte sen går ju tvättmaskinen på högvarv som vanligt.

Ångest, Ångest... föreställ er känslan av att du lever med en kille som du bara vet att den här killen är den du vill leva resten av livet med. Även om man ibland bara har lust att slita håret av varann och är oense om saker så går det över inom kort och man vet att kärleken övervinner det.
Då är just bara tanken på om dom skulle gå bakom ryggen på en och vara otrogen som jag tycker faktiskt många är och ångest? vad är det? alla andra vet men inte jag.... det kan jag få ångest över, bara tanken på om han skulle vara med en annan och sen komma hem till mig som inget hade hänt. hur kan man göra så????
jag vill inte tänka så men ibland kommer det över mig och jag får ont i magen bara på den tanken att han, min, som jag delar allt, precis allt med skulle göra så. tyvärr kanske jag känner så för att vi båda är lite svartsjuka, inte så konstigt med våran start på förhållandet.
men vi älskar varann och det betyder mest och hoppas att det kommer vara så resten av livet, det är det jag tänker kämpa för i alla fall och han med.

ha en skön Lördag

Inga kommentarer: