onsdag 5 september 2012

Känslan....

som jag har när jag har jobbat på csk? vet inte om det är inbilldning eller om det är så. hade ett samtal med min chef igår och nu efteråt känns det såklart lite bättre men det är ändå något som hänger över en och som jag inte riktigt kan ta på.
Var heelt färdig när jag kom hem igår så jag slängde mig i soffan en stund medans katterna var glad över att få lite sällskap trots att dom bara busar emd varann hela tiden, väldigt underhållande.
Gjutningen är nu färdig för det gjorde Håkan och Bror igår (medans jag låg i soffan) så imorse kom fridell som ska hjälpa oss att snickra.
Igår kväll blev det en sen tur in till Bergvik för att handla lite mat, så skönt att gå där på kvällen när det inte är så mycket folk...
när vi kom hem så blev det för mig att prova på köttfärsknyten, blev helt OK fast Håkan tyckte det inte var någon direkt höjdare men det tycker jag ....mumma och även ruth smaskade i sig en ;))

Idag är det jobb på macken och sen i eftermiddag så är vi bjudna på mat i sommarstugan till Karin och Bror, ska bli gött synd bara att Melwin inte kunde komma med.. men men

Ha en bra dag i solen

Inga kommentarer: