måndag 17 september 2012

Ny vecka

fast utan min lilla prins som idag åkte till sin pappa. Han har kommit in i en period där han verkligen blir ledsen när han ska åka ifrån mig, trodde det skulle gå bättre denna gång när vi lämnade honom på dagis men då började han gråta igår kväll istället, kan inte göra så mycket mer än att förklara för honom att hans pappa också vill träffa honom ocg att han också älskar honom lika mycket som vi gör och  sen var det bara att gosa ner sig brevid honom en stund och prata lite om andra saker.. men det gör ont, blir ett stort hål i mitt hjärta ;((
Vi hade i alla fall en toppen bra helg, efter att tvinsen åkte så vid 17.30 packade vi in oss i bilen, även Joann och Mattis var med så vi styrde bilen mot årjängsmarten, lite sent men vadå, vi var ju ledig dagen efter, gick där och kollade lite sen blev det massa karuseller, barnkaruseller för Melwin och jag följde med Joanna i en som Mattis inte ville åka och Håkan totalvägrar sånt,
sen kom Håkan på att han ville ha choklad, men det duger bara med den i Norge så vi åkte över dit och köpte ett x antal chokladkakor och tog med lite till Emil och även Marita ska få...
men håller med, vissa är väldigt goa där ;)
väl hemma så var det bara att bära in en sovande Melwin och vi var inte sena i säng vi heller.
Ingen sovmorgpn på söndag heller då vi var tvungna att åka till axfood och köpa snus och cigg till macken och sen hem och byta om till dopet för Freja som började 13.00 i grums kyrka.
Ett fint dop och god mat.
När vi kom hem så bytte Melwin om till hans super snygga arbetsbyxor och hjälpte mig att plocka iordning veden hemma medans Bror och Håkan fortsatte med altangolvet.
Man hinner med en del under dygnets alla timmar, om man vill ;)

Nu spenderar jag kvällen på shell efter att jag spenderat dagen på csk, blir dubbeljobb imorgon också, men det är ju tur att man vet vad man ska göra om dagarna :P

kram

Inga kommentarer: