måndag 24 september 2012

1 helt år

igår den 23 september firade jag och Håkan ett helt år ihop, man kan ju säga att det har hänt en hel del under det året, bara bra saker självklart, men det känns som evigheter eftersom vi känt varann sen 2008. Vi firade det i alla fall med en middag på resturang Alfies som har supergod mat tycker jag , tur att man bokade bord i  förväg för fullsatt var det. efter det så åkte vi till Skoghall och hämtade upp Joanna coh Mattis som ville med till Forshaga. När vi kom hem så mös vi ner oss i en varsin One Piece framför Avatar och massa godis... det är livet det, haha
söndagen innan jobbet följde jag med till GS u-lags match mot Nilsby och tog hand om kiosken eftersom Håkan hade hand om klockan.
imorse var det upp med tuppen, iväg å besiktade bil och hämtade hem Melwin... som man väntar varje gång.
blev några turer till stan och hämtade ännu mer saker till altanen men det tar sig verkligen, åh vad jag längar till nästa sommar när man kan gå ut dit och sätta sig. komemr bli underbart.
under veckan väntas det lite jobb och förhoppningsvis lite roliga saker emellan allt jobbande.

lite bilder
jag och Joanna i en karusell på årjängsmarten förra helgen

En trött Melwin

Grabben kommer hem och vill hjälpa till lite hemma

Titta här vad det tar sig


Inga kommentarer: