fredag 15 augusti 2008

övernattning!

KUL =INTE
allt som jag skrev bara försvann.. hatar när det händer...
tur att jag inte skrev en lång roman.. nu blir den i alla fall ännu kortare...

idag blev det övernattning hos farmor för Melwins del... var bara tänkt att hon skulle passa honom hemma hos oss eftersom jag jobbar på shell till 21 ikväll och jOhnni har match och sen jobbar natten, men så ringde dom från 21:an och undrade om jag kunde jobba dagen imorgon och det kunde jag ju inte säga nej till, så då fick Melwin följa med farmor hem istället, och ingen blev väll gladare än farmor :)

så ikväll när jag kommer hem så ekar det tomt hemma.. kommer nog kännas väldigt konstigt...

förövrigt så är våran bil för tillfället på lakering av förardörren... min chef här på shell fixade en tid åt oss, annars hade det aldrig blivit av kan jag säga...var även rost så det blir skönt att få det gjort.... så efter jobbet så får han köra hem mig, hade ingen lust att gå...

våran undebara goa som är fortfarnad einne på samma spår... igår vaknade han 10 utan välling och idag srax efter 09.... underbart skönt men det vara väll inte så länge eftersom dagis börjar snart.... fast så länge jag är arbetslös så blir det ju inte så länge men jag hoppas inte jag är arbetslös då.... men vi får se hur det löser sig framöver....

nej, nu ska jag göra något innan det stänger...
ha en trevlig fredag

Inga kommentarer: