måndag 4 augusti 2008

Måndag

Redan måndag igen... tycker veckorna går så fort...

tidigare i veckan så klagade man lite på att det var SÅ varmt och nu bara öser regnet ner och man vill bara ha SOL, SOl, SOL igen.... konstig man är ibland... man är aldrig nöjd juh...

Idag så har vi tillbringat hela dagen hos syrran.... fick lunch och satt och töla lite.
på eftermiddagen så fick jag avbryta allt och åka in till stan, skulle nämligen till optikern igen (för vilken gång i ordningen vet jag inte) blev inga linser nu heller för de fanns inte på lager så jag är tvungen att komma tillbaka i slutet av veckan... trött man blir.
sen åkte jag iväg till Forshaga och hämtade lönen och lämnade in filmen som jag och Johnni såg på igår kväll... såg på Sweeney todd, men johnny Depp... trodde den skulle vara lite bättre, fast sämre filmer har jag verkligen sett.

Nu så har Johnni åkte för att jobba natten och jag har röjt undan lite, ska faktiskt snart gå och sova tänkte jag.. skönt att komm i säng i tid för en gång skull..
och jag har äntligen fått tummen ur och lagt in lite kort från Melwins födelsedag.... sjuklingen min...



fick smygöppna ett paket från mammas morbror :)

Tårtan

Allt som det bjöds på denna stekheta dag

en bil kom det upp här

mamma får hjälpa till lite :)

alla tittar spänt på, särskillt barnen :)
börjar lite försiktigt peta på sin egna tårta

Nej, lika bra att dyka i med hela huvudet :)

provar med sked också

en liten trött och gos sjuk och febrig gosse


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh,han är ju bara för söt eran lilla 1 åring!! Ser ut att varit ett kanon lyckat kalas! =)