söndag 3 augusti 2008

dagarna går...

väldigt fort ibland....
för min del har det bara rusat iväg sen Melwin fyllde år. kanske beror på att jag har jobbat alla dagr utom en denna veckan... + att man på det har härjat runt både här och där...
tur att man är ung.. haha...

igår så jobbade jag kvällen, så kristina (johnnis lillasyster) kom hem till oss och passade Melwin för Johnni skulle ut på krogen med Mikael... kors i taket så var det faktiskt jag som föreslog att de kunde går ut.... jag hade ingen lust att följa med...
blev jag som fick komma in till stan på natten och hämta honom + köra hem de andra dit de skulle så vi var inte hemma förräns vid 3 på natten....
kändes imorse att man inte var så pigg, tur att kristina sov kvar, så Melwin hade någon att terorisera på morgonen... visserligen kröp han mellan vårat rum och Hennes rum...

sen på fm så kom resten av Johnnis familj för att gratta Melwin...
det blev lite bilar, kläder och anra saker som låter mycket... :)
Melwin tycker det är skit kul med saker som låter speciellt om man kan dansa till det.... han är ju för söt....

jag ska, jag ska.... lägga ut bilder. kanske ikväll när jag kommer hem men troligast blir det nog imorgon...
är inte så snabb.... ska även sätt mig vid dator och framkalla MÄNGDER med kort nu igen.... tror vi hade tagit över 200 kort bara i Juli månad....
så jag har att göra

nej, nu ksa jag hitta på något att göra på de här få kvadratytorna.....

ha de bra

Inga kommentarer: