lördag 23 augusti 2008

Lördag kväll igen...

Dagarna bara rullar på tycker jag... nu är det redan helg igen och Johnnis ledighetsvecka är snart slut... känns knappt som om den har börjat...

idag så har jag varit väldigt duktig och grejat ute... var ju så fint väder... tänk om det kunde vara så ett litet tag till.
medans Melwin sov så klippte jag gräset IGEN.... och fick kratta även denna gång... jag säger bara det att när man köper hus så blir det uppsamlare på i alla fall... nu går det ann men inte om det blir större...
Fick även tvättat, både våra och Melwins sängkläder blev tvättat och upphängda UTE och tort var det efter några timmar... SÅ gött.... annars så drar jag mig för att tvätta sängkläder... finns ju ingen plats inne för det just nu....

Även rabbaten fick sig en uppfräshning... dock inga höstblommor... det struntar jag nog i denna gången...
Och min kära sambo satt inne och kollade på OS... men för min del gick det bra... klarade mig bra själv där ute... lugnast så.. hihi....

På ef. så åkte vi till svärmor och svärfar på lite mat... de hade två av sina kompisar där.. blev lite allt möjligt... vi hade gjort en tacopaj, och maggan och janne hade mied sig kräftor och svärmor hade stekt Ål... ja, det går faktiskt att äta... annars är jag lite kräsen på fisk...
Melwin möljde in mat i vanlig ordning.... hungrig och sugen som bara den... Åkte hem vid 21, fick då även Sonni med oss hem (johnnis lillebror)
Melwin somnade som en stock när han kom hem.. själv så fick jag vara chaufför åt Susanne som skulle till Forshaga....
så nu är grabbarna hos Henka och spelar tv.spel och jag grejar lite här hemma...

imorgon blir det ett eftermiddags pass på shell.... är inte speciellt sugen på det nu, men det är inte så många timmar så det ska väll gå bra...

Go kväll på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det så bra på jobbet,jag kan trösta dig med att jag oxå jobbar em idag! =) Skönt att få lite gjort ute!