torsdag 21 augusti 2008

en HEL evighet sedan....

man skrev något i bloggen, går verkligen i perioder det där.
man tänker ofta på att NU ska man gå och sätta sig... men så kommer det upp något annat istället.... typiskt.

tänkte nu dra veckan i det stora hela....hmm,, vart ska man börja....?

I lördags så var jag och jobbade på mitt gamla jobb på CSK, mycket trevligt och efter 5 min så var man helt inne i allt igen... tog till och med ett venprov som lyckades på första försöket.... så lite sitter allt kvar... :)
Efter jobbet så åkte jag och kollade lite på brännbollen som var på gröna torget i Kil, Johnni var med och spelade i Nisses lag... (de vann föresten) var bara där i några minuter för att kolla läget sen åkte jag till mammas jobba, skulle ju jobba för henne medans hon var i sthlm... hon jobbar som städerska på kils verkstad.... var där i några timmar sen direkt hem.. kom hem samtidigt som svärmor kom och lämnade Melwin... blev lite fika och sen blev det grillning med Henka och Susanne.. JOhnni slängde i sig maten och åkte sen till jobbet, vi andra åt inte lika fort...

Måndag fm tillbringade jag hemma hos mamma så JOhnni fick sova ut... är man hemma så går man bara och väntar på att han ska vakna så det var lika bra att åka till mamma.. fick lunch coh töla av oss lite... sen på kvällen så blev det ett spinning pass och iväg till shell och hyrde film..
sen var det bara slappa på kvällen..

På tisdagen så kom våran sulky som vi hade skickar efter via semper... kan få olika premier om man smalar seckkoder från alla barnmatsprodukter... så varför inte... lika väl som att man slänger dom... sulky var ju ändå värd 2000 kr.... man känner sig lite löjlig och snål ibland när man smanlar på både det ena och det andra, men man får ju gratis saker i slutändan och det är ju aldrig fel....
på kvälle så var jag till fotogrofen till Carina och hämtade alla bilder jag har framkallat, de hade erbjudande under kil hela veckan så det blev över 350 kort som jag framkallade...
på kvällen blev det till att sätta in alla i fotoalbumet...

igår så jobbade jag kvällen här på shell.. och jobbar även dagen idag...
efter jobbetr nu vid 14 såska Melwin få sin 1-års vaccination så Johnni ska möta upp mig på bvc... så idag kan man kanske räkna med lite feber.. brukar ju få det.... tyvärr...

nej, nu ska det snart bli hemfärd.

Inga kommentarer: