fredag 22 augusti 2008

vaccinationen är över....

och utan feber.. gött att vi slapp det denna gången, tycker inte det borde komma så här långt efteråt.... besöket gick i alla fall bra, läkaren klämde och kände både här och där... och sprutan var inte så farlig, särskillt inte när man blir lurad att titta på annat :)
På kvällen igår så var Johnni och tränade och jag och Melwin tog en promenad bort till coop och handlade.. var verkligen gött med en promenad eftersom jag jobbade på fm så blev det ju ingen för min del... sen när Johnni kom hem (och åska tog han med sig också) så blev det en film som jag hade lånat med mig från shell...

Idag så tog jag och Melwin en långpromenad runt Kil för jag tänkte att Melwin skulle sova lite längre eftersom vi skulle på babysim vid 14 ( då han brukar sova) men NEJ då, det hade inte han tänkt sig precis... när vi gått nästan 1 timme så blev han arg och gråt så det sotod härliga till och mitt humör var inte och leka med... ibland är dom verkligen GRATIS.... så är det bara, men efter att jag spelat Lars Winnerbäck (om du lämnade mig nu) som jag har i mobilen så somnade han till slut.... pust... 25 min senare så mopsade min lilla hund upp sig mot en rottweiler... (att hon ens försöker) så slog Melwin upp sina små blå igen... var ingen lång sömn det inte.... pust säger jag bara...
men badhuset blev det, och det gick så bra så... var lite osäker i början och klamrade sig fast vid mig men sen var det full rulle..
sen tog vi vägen förbi shell och lämnde in filmen och sen blev det hem och bums i säng... vid 17 fick jag gå upp och väcka honom så han skulle få äta + att jag var tvungen till elaffären innan 18...

Men nu sover han som en stock.. efter att ha luggit och tölat med sig själv en kvart ungefär... men men, nu ska jag gå ner och scrappa lite.. JOhnni har match i Väse ikväll så han är väll inte hemma förräns vid 22..
så här blir det lugna gatan...

ha en skön fredag kväll

Inga kommentarer: