torsdag 7 augusti 2008

rean

igår så var vi in till stan efter att Johnni hade vaknat. Syrran med familj skulle också med in så vi möttes på bergvik.
gick i de flesta affärerna, var väldigt dåligt med res tyckte jag men på kappahl så hittade jag lite rea till Melwin. Blev lite nya t-shirts i storleken nu och den över och ett par´mockasiner till han börjar dagis. har en hel del kvar att införskaffa till dagis som ett regnställ tex.... men jag får se när jag tar tag i det. det börjar ju närma sig....
Åt lunch på bergvik också... sen efter många timmar så gick vi på obs som hela resan var planerad till att göra... skulle nämligen ha en varsin gungställning. Så det blev våran 1 års present till grabben, väntade lite med att köpa något tills vi visste allt han hade fått... men nu är den hemma, dock inte uppskruvad och fortsätter vädret såhär så förblir den nog nerpackad idag med....

kändes skönt att få det gjort i alla fall....
just nu så sitter lillen i sängen och leker, var inte så längesen han vaknade... skönt att få sova lite tyckte mamma.. hihi..

idag så bär det iväg hem till mormor... skippar verkligen morgon promenaden idag.... ingen lust att se ut som en drängt katt...
men först så blir det lite frukost känner jag... mumma..
måste iväg till affären också och köpa med lunch hem till mamma...

ha de gött i regnet.... brr...

Inga kommentarer: