måndag 25 augusti 2008

åter en ny vecka..

Hej på er alla glada. :)
ja, nu kan man ju vara glad och pigg ett tag nu när solen har varit framme flera dagar i rad. riktigt gött ute .

Skrev ju sist att jag var chaufför till Forshaga i lördags. Fick även åka dit och hämta vid 02 på natten. kan lova att jag inte var speciellt sugen, hade nästan precis somnat och när man blir väckt så är det inte så roligt att gå upp igen. skillnad om man är vaken hela tiden då går det ann,
men vad gör man...
Får väll ta igen det någon annan gång när vi vill ha skjuts hem.. hihi...

Annars igår så var det mest jobb... fick även tvättat igen. så nu är tvättkorgen så gott som tom.. skönt, en liten stund i alla fall.

Idag så tog vi en långpromenad runt Kil, stannade till hos Carina (fotografen) fick lite prisförlag och vad jag skule göra med korten... så det fick bli en ettårs fotografering där... fick tid redan på Onsdag, kände att jag inte ville vänta längre nu...
så imorgon så ska nog Carina med en tur in till stan och se om vi hittar något fint han kan ha på sig....

Nu ligger mammas gris och sover i middag... så jag vet inte riktigt vad man skulle hitta på. helst så skulle jag bara vilja slappa men vet inte om jag har samvete till det.... får se vad det blir.

ikväll så blir det nog en cykel tur ner till syrran om hon är hemma och sen förhoppningsvis spinning om det finns en plats ledig, har ju glömt att boka mig...

Nog för nu

Inga kommentarer: