tisdag 16 september 2008

Uppe tidigt idag....

men , hade gärna luggit kvar i sängen några timmar till men Melwin har blivit riktigt pigg på morgonen nu så det är väll bara att slita sig upp ur sängen, fats inatt har jag bara sovit några timmar så det skulle behövas några till...

Lördagen i Forshaga blev en lyckad kväll, eller det måste den ha varit eftersom vi inte var hemma förrens 05.30 på morgonen... pust... och mitt alarm ringde kl. 10.00 så det var bara att gå upp. tog en promenad ner till syster för att hämta Melwin, sen blev det en promenad hem...
söndagen var bara som ett enda suddigt moln som man helst inte vill ha tillbaka, men det gick bra coh det blev kvällen någon gång = pizza... mums...

idag så står det matlagning, lämnna på dagis och jobb på schemat... svärmor var så snäll så hon kommer och hämtar Melwin på dagis och stannar hemma hos oss till jag kommer hem på kvällen... fick bli en nödlösning nu när Johnni är borta....

nej, nu är jag hungrig....
ha det

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad!
Kolla in min blogg...
Kram!!