torsdag 4 september 2008

Förkylningen är på väg...

hem till oss... Melwin har varit lite hängig och snoret har bara runnit, dock ej någon feber som tur är..
trodde inte det skulle bli något dagis för oss idag eftersom han har varit vaken några gånger inatt och yrat...
men på morgonen när jag tog febern så var det inte så högt så jag tänkte att vi provar och går dit ändå och det gick så bra... var borta ca 1 timme, kom tillbaka när det var lunch dag och magan sa att det hade gått jätte bra...
skönt det. Hemma så hann jag duscha och lägga i en tvätt och töla lite med Susanne innan det bar iväg igen...
väl hemma igen så var det sängen som gällde... SÅ trött

igår när vi var på dagis så var Melwin med på frukstund och sen ute och lekte 1 timme och när vi kom ehm så var han så trött så jag trodde han skulle somna ståendes, så jag tog upp honom i soffan hos mig och det dröjde inte länge innan han somnade...
sen var det bara lunch och lite lek så var han trött igen...
tar väll ett tag innan de vänjer sig.. blir ju mer liv på dagis än hemma... men det känns så skönt att det har gått bra hittils.

I tisdags så var jag ju på intervju på morgonen och det var ingen rolig historia.. har ju aldrig varit på en förut så jag visste inte riktigt vad som skulle komma..
massor av frågor om en själv och det finns inget värre än att sitta och prata om en själv och hur bra man är.. kan inte med sånt. men vi får se hur det går...
Efter intervjun så hade jag ju lite tid över innan jag skulle börja jobba så det blev en tur på stan... hittade två spindelmannen tröjor på rean till melwin... skit snygga.. och halva reapriset.. helt underbart.. haha..

idag har vi inte gjort så mycket annat än varit på daigs + att vi tog en tur till ÖB.. gjorde av med för mycket pengar i vanlig ordning, men det blev ett par ordentliga skor till Melwin, och dyra.. tordde det skulle finnas billiga skor på öb, men nej nej... känns lite töligt när han växer ur så fort... men men så är det.. tur att tradera finns.. haha...

nu ska jag kolla på tv tror jag..

ha det gött

Inga kommentarer: