onsdag 10 september 2008

så kom regnet igen...

tänkte gå ut och grja lite nu medans Melwin sover middag... men då börjar det ju att regna i vanlig ordning, så det fick bli lite städning i carporten... får räcka för idag...

Johnni jobbar kvällen idag med... tråkigt.. kvällanra går SÅ långsamt, vet inte vad man ska hitta på, ska i och för sig Jobba för mamma idag som är i Tunisien.. åkte igårnatt.. inge avunsjuk.... inte alls.. :(

så ikväll så får jag lämna babyvakten till grannarna och åka och städa när Melwin har somnat... känns ju inge kul.. speciellt inte när det är idol från K-D ikväll... får väll jobba på antar jag...

När melwin vaknar sen så får det bli en promenad till Ica och handla... i vanlig ordning... bara det inte ösregnar... fast det är nog bara att traska på för johnni tog volvon till jobbet idag... :(

Imorgon så blir det dagis för Melwin och jobb för mig.. så vi får gå upp 05.30 imorfon jag och Melwin.. han kommer nog vara ett vrak antar jag... på dagis imorgon så är det fotografering också, så då får man ju skicka med lite snyggare kläder.... Johnni ska bara gå hemma här helt själv hela dagen... jhan jobbar ju första natten imorgon så då får ju melwin vara på dagis om man vill så johnni får sova ut...

nje, ska nog lägga mig och börja läsa i en bok som jag lånade av mamma igår....

ha de

Inga kommentarer: