söndag 7 september 2008

Jobb helg.

Tänkte uppdatera lite kort här i vårat liv :)

PÅ daigs i fredags så var Melwin där från 9.15 - 1400. jag gick vid 10 och då sa maggan att jag kunde komma tillbaka vid 14, var igentligen tänkt att jag skulle vara med första gången det var vila på dagis men hon sa att hon försöker ändå...

hem och visste inte vad man skulle göra i flera timmar, kändes jäte konstigt att bara gå här hemma, ville ju inte åka ifall de ringer.. men kom dit vi d14 och allt hade gått jätte bra, han hade somnat på madrassen på två röda... trodde inte det eftersom han är van att sova i spjälsängen, men det gick kanon.. gött det i alla fall...
annars på fredagen så var jag iväg på spinning på kvällen sen blev det filmkväll hos Henka och susanne..

I helgen har jag jobbat fm hela helgen... usch va tråkigt och vad trött jag har varit.. inte van att gå upp halv sex på morgonen...
och på lördagen så fick jag sitta vak på en patient och det var ju ännu drygare... trodde jag skulle somna... men men. idag samåkte jag med syrran.. eller hon med mig rättare sagt, ska försöka gör det nu när jag bor i Kil...

Nu har vi varit hos mamma en sväng, där var också Frdrik och Ebba, Henka susanne och barnen för William har fått en fyrhjuling så han örde runt på den... är ju ganska så sotra ytor att köra på hos mamma...

nej, ska ner och äta en sen middag, bakad potatis och kött.. mumma de :)
och melwin sover sen en stund tillbaka, sliten grabben... ännu tröttare är han väll efter imorgon när han ska vara själv på dagis från 08-14

ha en bra söndag allihoppa

Inga kommentarer: