måndag 8 september 2008

regn och rusk

vilket tråkigt väder...
måste det regna HELA tiden...???

idag har inte hänt så mycket, lämnade Melwin på dagis vid 08, medans han var där så blev det inte så mycket gjort mer än handla, städa, mat och tvätta...
+ en långpromenad med nova i regnet...

hämtade grabben vid 14, då sov han fortfarande, hade sovis sen 12... inga bekymmer med honom inte... fröknarna förstod inte hur han stod ut att sova i allt oväsen... trött antar jag :)

sen blev det en tur upp på Kil, hämtade ut 1-års korten.. SÅ fina... supernöjd... och det blev jätte bra med en stor tavla istället för album eller något annat...

hälsade på syrran en sväng... handlade en gång till.. förstår inte detta...??

kvällen var lite svår att fördiva med en trött och lite grinig Melwin, men det blev lite lek och ett kvällsbad, sen blev det natta i tid och hörde inte ett ljud efter att jag släckte lampan..

nu har jag skrivit ut några kort till kollaget som jag ska göra till dagis... fast färgen i skrivaren är snart slut.... typiskt...

nej, det var nog om min händelselösa dag.

Inga kommentarer: