tisdag 2 september 2008

Nu var det ett tag sen igen...

man satt här och bloggade...
helgen har bara rusat förbi i vanlig ordning.

i lördags så var vi på kalas hos Natalie som fyllde 1 år... stora tjejen nu... blev massor av godsaker som jag igentligen inte behövde men vad gott det var...
på kvällen så blev det grillning hemma hos Hneka och Susanne, mycket gott, satt där och töla ett tag innan det blev natta... alla var ganska så trötta...

I söndags så kom svärmor, Kristina och Sonni på frukost. tog även en promenad förbi Melwins dagis för det blir en dag om någon vecka som farmor är tvungen att hämta honom...
sen bar det iväg till Kristinehamn till Johnis farmor för han har fyllt år, så hon bjöd på smörgås... var där inågra timmar sen åkte vi hem till min mamma, fick lite mat och satt där och pratade ett tag sen hem och la Melwin och såg på en film, ganska så slitna den dagen också.

igår så tog vi det väldigt lung, var på bildvisningne på morgonen och skulle välja 8 kort till tavlan... usch vad svärt det var, jag hade ångest så det stod härliga till, ville ju ha så många mer.... *snyft*
men tillslut så blev det 8 kort i alla fall...
när Melwin sov middag så gick jag och Johnni också och tog oss en lur och det var underbart skönt... behövdes verkligen...

idag börjar ju inskolningen för Melwin... blir en lång dag för Johnni som har jobbat natt och ska med till dagis vid 10, eftersom jag måste åka 10.30 för jag ska på arbetsintervju för en ny avd. som ska öppna på CSK...
är ju bara en timme på dagis idag för att kolla läget lite....Johnni för ju passa på att sova när han sover middag...

själv efter intevjun så ska jag jobba kvällen så jag vet inte vad jag ska hitta på i stan, tyckte det var onödigt att åka hem för någon timme.

Nej, nu måste jag nog gå och väcka Melwin som fortfarande sussar... typiskt..

tänkte passa på att uppdatera med lite bilder


en höjdare på att klättra

Tutt mannen

Melwinoch Nova busar med äpplen

måste nog provsmaka också

gungan är rolig

Inga kommentarer: