lördag 13 september 2008

Hösten...

ja, det är väll bara att inse att hösten är här... vare sig man vill eller inte....
kändes verkligen när vi var ute och gick imorse, kallt som bara den så det fick bli vantar på Melwin.. och löven låg på cykelbanan...
tråkigt tycker jag... man hoppades ju på en kanonsommar nu när man har varit mammaledig...

både torsdag och fredag har sett ungefär lika dana ut... väckte Melwin 05.30 så han fick lite välling innan dagis... var på dagiset vid 06.15.
sen har jag åkte till jobbet, sen hem i några minuter och snosat på grabben... sen iväg och städad åt mamma.... ganska så trött när man har kommit hem kan jag ju lova + igår så var jag ock körde spinning på allt... somnade som en stock igårkväll vill jag lova...

På dagis har det gått jätte bra förutom att han har varit ganska så trött.. men det försår jag, vem skulle inte bli det...
men det blir nog bättre...

JAG är just nu så j***a lycklig.... fick jobbet som jag var på intervju för... känns så underbart, börjar på en helt nyöppnad avd. i mitten på oktober.... blir några veckors introduktion och även en natt borta på läger med allihoppa.. känns skit kul.. kunde verkligen inte bli bättre just nu...

ikväll så ska Melwin övernatta hos Syrran (abbe) och jag ska på fest i Forshaga... det är Håkan (chef på shell) som har "invigningsfest". han har köpt en lokal bakom shell... så det blir lite mat och öl... sen får vi se vad det blir... ska bli kul.
Johnni åkte iväg idag och ska vara borta till på onsdag... han ska till sälen med några kompisar och fiska... kan vara gött och vara själv ibland bara det inte blir för ofta...

Nu ligger Melwin och sover och jag har förberet lite inför kvällen med packning och gjort mig halvt iordning...

ska spana runt lite på nätet ett tag till.
hoppas ni får en bra helg

2 kommentarer:

Fru S sa...

Grattis till jobbet!

Anonym sa...

Grattis till jobbet!! Vad kul =)) Hoppas allt e bra med er och lillkillen såklart!