onsdag 2 juli 2008

Stockholm

vilken underbar dag, massor av sol, så skönt :)

igår så var jag först ner till bvc för att väga och mäta, medans vi var där inne så åkte Johnni och hyrde släp så vi åkte in till sommarlagret och hämtade våra utemöbler, men när vi började packa upp ena stolen så hittade Johnni ett papper där det stod att man ska olja in träet innan man har det ute. kunde väll ha berättat det där inne så man kunde ha köpte med på en gång... irreterad man blir ibland, så det blev ingen upp uppackning :(
efter det så åkte vi till Alex och saku och hälsade på... mycket trevligt, va ett tag sen nu, sen på kvällen så blev det till att grilla hamburgare hos Henka och Susanne och efter det lite kortspel till klockan 00.30
trött var vi då kan jag bara säga...

idag gick vi upp 10.30 skönt att få sova ut.
sen har vi packat, jag och Melwin gick en promenad och nu ska det snart bli lunch och sen bär det iväg till sthlm. ska bli gör gött och komma iväg tycker jag..
mer uppdatering om det kommer under helgen.

nu ska jag ner och göra lunch

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att åka till stockholm! Hoppas ni får det trevligt! =)