onsdag 9 juli 2008

god morgon!

är uppe tidigare än vanligt nu för tiden, sedan vi var i Stockholm så vill Melwin inte riktigt somna om efter vällingen, har vaknat vid 07 det senaste dagarna men inte velat somna om (förutom en dag) men han har luggit kvar i sängen och tölat till 08...
kanske lika bra att vänja sig nu, är ju kanske inte alla som har haft det så bra som vi med sovningen...

under veckan som varit så har det inte hänt så överdrivet mycket.
i måndags så var vi i stan och handlade lite eftersom regnet bara öste ner hela dagen. Köpte ett par välbehövliga skor åt Melwin på stadium. blev ett par svarta puma... inte för han har börjat gått än men det gör han väll någon gång ;)
var även till sommarlagret och hämtade oljefärgen till utemöblerna, den var gratis som tur var...
igår så var jag iväg och tränade, trodde det skulle vara step, hade bokat mig och allt och när jag kommer dit så var det inga pass under hela Juli, kunde ju sagt det när jag bokade mig... men stannade kvar och tränade på gymmet istället och tog mig en längre cykeltur hem istället, alltid något...
sen i Måndags så är det slut på allt godis ätanadet också, hade faktiskt lite smått abstinens på kvällen så illa var det men nu är det toppen, måste ju dra gränsen någonstans särskillt när det ökar någon siffra på vågen.... men vi kommer ju unna oss ibland eftersom det är sommar och allt men inte lika ofta som det har varit... våran last är verkligen glass kan jag säga... sliker lätt ner några...

nog om det TRÅKIGA ämnet, i mitt nästa liv så ska jag i alla fall vara en sån som kan äta vad som helst utan att det händer något... vore ju underbart :) eller hur??

nej, ska ner och göra frukost snart... också kommer Emma på besök.. men hinner nog med en morgonpromenad först.

Ha de

Inga kommentarer: