tisdag 29 juli 2008

jobb och varmt

är ingen bra kombination tycker jag...
visst har vi AC, fast den kunde varit bättre.... sitter som ni förstår på jobbet... inte lika varmt idag.. blåser i alla fall lite... var duktig och cyklade hit idag... tråkigt bara att cykla hem sen....

min kära mor sitter barnvakt hemma hos oss eftersom JOhnni tränar och sen jobbar natten.
lillgrabben börjar även bli sjuk.. tråkigt men vad gör man, får se hur han mår imorgon. bättre hoppas jag.

igår så var vi hem till svärmor, hon kom hem från Danmark i söndags, var även lite Danskar där på besök. fick mat och sen åkte vi till öna och tog ett dopp. inte jag men Johnni och Melwin... mycket välbehövligt-... Melwin var väldigt skitig.. haha.. kryper ju överallt + att det är så varmt så man flyter bort. Även Nova fick sig ett välbehövligt dopp för att sänka kroppstemperaturen.

från det ena till det andra.... en vanlig fårga nu för tiden lyder : ska ni inte ha en till liten snart????
många tankar kring den frågan snurrar sen runt i huvudet, och för tillfället så kommer samma svar upp... tycker att det är för tidigt, särskillt efter nr 1... är nog för att jag vill lägga all energi åt Melwin, inte börja tänka på en ny redan.... men inte för många år men minst 1 1/2 innan bullen börjar växa igen.. haha..
någon annan som har tankar kring detta så kommentera gärna....
som sagt det är ju bara MINA tankar...

nej, nu ska jag skura golvet.. hihi

Inga kommentarer: