tisdag 28 maj 2013

gud finns inte

Det är vi några som har konstaterat idag.... för om han finns så skulle våran Tommy vara hemma i siggre och fixa och geja medans han visslar. Världens mest underbara person, alltid glad.. istället så är han borta,  hoppas han får vissla där uppe med morfar.
Igår var det en tung eftermiddag med gråt och mycket tankar och idag ännu värre då vi tillbringar halva dagen på csk, hämtade upp min mor i kil också åkte vi in, känns skönt att vi gjorde det, fick ta ett sista farväl och få krama om mina kusiner som förlorat sin pappa alldeles för tidigt ; ((( gråt och skratt om vartannat,  mycket minnen
Min älskade sambo har haft med sig Melwin på jobbet idag så jag behövde inte känna någon stress hem och det kändes bra.

Vi båda var med Melwin på fotbollsträningen förut, Håkan gick och fixade med närvaro listan och medans jag stod där och tittade på Melwin när han spelade och hade så roligt såkom det bara över mig, som en stor sten...
Gick iiväg och satte mig och än en gång bara rann det,,, usch.. håkan kom och satte sig så jag fick ur mig allt jag ville säga och det kändes så bra, älskar min sambo som vet vad han ska göra när det behövs som mest 

Blir en jobbig och overklig tid framöver

Usch va livet ör orättvist



1 kommentar:

Unknown sa...

Styrkekram Marie! / AnnaCarin