fredag 14 juni 2013

skärpning

Tiden rusar förbi, liv har förvunnit och liv har kommit. Min älskade morbror lämnade Nilsby en solig sommardag och samtidigt kom ett nytt liv till Nilsby, älskade barndomsvännen fick en liten Tyra.
Det är väll livets gång men det känns tungt och imorgon är begravningen och det känns tungt,.

Melwin har jag lämnat hos sin pappa och han ska vara borta i två veckor och 4 dagar,  vet inte hur jag ska överleva,  vad vore livet utan sina barn? ? Tomt för mig i alla fall. 
Passade på att myss järnet med honom, han är att underbar tyckrr jag :))
Dagen innan han åkte cykla vi till hans skola för att lämna in lite papper och han tittade nyfiket på alla som lekte ;)
Hade även ett avlutnings samtal med Britt-Inger på dagiset eftersom han bara har en dag kvar innan de stänger.  Hon/de hadr bara gott att säga om Melle, kul att höra och hoppas att det fortsätter så :))

Annars så är livet som en bergochdalbana ;)) upp och ner upp och ner, funderingar om frsmtiden, vill man samma sak? ? Jaja det återstår att se

Lägger ut lite random bilder


Efter vägen blommor




Melwin släcker eld ;)


Bio mys




Teresa och melle i en varm tunna


Fotbollskillen




Inga kommentarer: