söndag 16 juni 2013

follow me

Fredag: klockan ringer 08.40. Jag hade köpt en ny svart klänning som jag tog på mig, Håkan sin fina kostym med vit skjorta.  Hämta ut blommor och hämtade sen upp min mamma och pappa för att sen åka till stora kils kyrka. 
Syster från sthlm kom också hem och redan när vi klev ur bilen så kom tårarna,  shit vad jobbigt det ska vara. 
Helt klsrt en otroligt fin begravning med mycket fokus på musiken, maffigt med Tommys hela kör som stod där uppe och sjöng och sen alla i kören stod i kyrk gången och sjöng 
"Ack värmeland du sköna" magiskt... men usch vad orättvist det känns, världens goaste var han, mycket folk och ännu mera tårar.
Fika i "Siggre" sen och resten av kvällen var det tomt och tungt i hela huvudet. 
Plus förkylning


Igår greja vi hemma, Håkan börja lägga golv medan jag planera nya blomor vi köpte under dagen.  Rensade rabatten och gjorde det fint ute, fixade go mat och sen kröp vi ner i en perfekt varm badtunna med ett glas vin och han en öl... hör å häpna jag drack vin, inte igår å gött vare ;)
Bra avslutning på dagen

Idag in till stan och köpte virke till altan räcket så nu har jag att måla ett tag.. har även rensat rejält i garaget så imorgon blir det en tur till tippen.

Min lilla grabb är nu i Kroatien,  hoppas att han har det bra, saknar honom redan som bara den. 

Lite bilder


Vila i frid våran älskade Tommy. Hoppas prästen har rätt att tiden står stilla i himlen så vi andra kommer efter om bara några sekunder





Lunch på Cafe August

Inga kommentarer: