fredag 3 maj 2013

refan Maj

Tiden bara rusar iväg och det är redan Maj och inte länge kvar tills semester. .. lovely tycker jag.  Snart har det gått en vecka utan min prins och det ska bli skönt att få hämta honom, min älskade grabb. Senast han var hemma var det fullt ös hela helgen,  började med att vi hämtade tvinsen på skolan för de skulle sova över hos oss.  Dagen spenderades ute i det fina vädret och sen blev det naturligtvis tacomys ;)) innan de la sig för kvällen så hann dom med att spela fotboll ute på gatan med Emil och gänget. Emil är en riktig favorit bland barnen ;)
Lördag åkte Håkan och Emil iväg på innebandy cup i väse, så Nina,  Jesper och Carro kom och vi satt ute på altanen och njöt i solen medans barnen lekte ute. Sen på eftermiddagen så skulle jag jobba några timmar på macken så jag körde barnen hem till tvinsen, när jag jobbat fördigt så tog jag och Håkan cykeln upp till Marita och Urban.  Blev en sen cykeltur hem då vi blev kvar ett tag å töla i vanlig ordning :))

Söndag packades en väska med fika in i bilen och upp och hämtade tvinsen för att sen åka och möta Nina och Jesper på mariebergsskogen.  Kallt som tusan men de fick leka en stund i alla fall. När vi satte oss i bilen ropade dom i kör MC DONALDS haha så vi åkte dit och åt, H och E hade ju cup den dagen också eftersom de gick vidare till final. 

Var som sagt en toppen helg. 
Nu under veckan har vi jobbat,  hunnit med att gå på bio -oblivion e helt ok film. 
Valborg firades med jobb och sen God mat och sen kom även Kg och Ek förbi å töla lite. 

Igår inhandlades färg till altanen så nu ska det börja målas



Inga kommentarer: