torsdag 9 maj 2013

respekt

Mm det hade våran lilla rut (katt) igår,  hon låg på överkastet i sängen på Håkans sida och snälla som vi är så var det bara att snällt dela på min sida sängen utan att helt ta bort överkastet. ;))
Igår efter mariebergsskogen så hade vi tre trötta barn dom mös ner sig i melles säng och kollade film... men senare i lite regn tog jag med dom på en cykeltur till ica för att inhandla mera fil och mjölk och vid nio slocknade dom på 30 sek, så supertrötta barn ;)

Idag packade jag och Håkan in dom i bilen och åkte mot torsby badhus,  perfekt badhus mef en stor rutschkana som de själva kan åka i utan att vi måste med varje gång och man kan se dom hela tiden,  jag fick att min beskärda del av rutschkanan jag med för självklart ville dom åka med mig och har jag åkt med en så måste jag ju åka med de andra också... rättvisa kallas det för , haha

När vi kom hem efter utfodring på sibylla i sunne så packade vi cyklarna fulla med Tjejernas saker också var det dags för dom att åka hem :(
Marita och urban hade köpt med lite trärningskläder och arbetsbyxor till Melwib som passade perfekt.

Imorgon ör det jobb och Melwin ska till dagis. Slut på semestern ;))



Inga kommentarer: