söndag 26 maj 2013

lokalsinne? ??

Jag kan bara ännu en gång inse att jag har fått min mammas dåliga lokalsinne,  gick vilse uppe på sisu i fredags,  jätte bra gjort. Vi har haft min hund hemma under helgen eller ja mammas hund numera.  Skulle gå en annorlunda väg denna gång och det slutade med att vi gick 1, 2 mil innan vi var framme vid bilen igen.  Så vi fick oss en rejäl promenad haha. 

Idag hämtade vi Melwin igen och nu känns allt bra igen, fick mig en räksmörgås på värmskogs café som mors dag present av min sambo och sen lite lotter också som Melwinkom med ;))

I vveckan blir det jobb och träningar för Melwin och jag ska väll också försöka röra på mig också ;) 
Gött väder också, tagit kvälls promenader med vovven under helgen och det känns som sommar äntligen,. Det tycker vi om



Melwin förra veckan när de skulle på utflykt med dagis


Min och mina syskons mors dag present till mamma och födelsedags present till pappa




Inga kommentarer: