måndag 11 mars 2013

You

its all because of you....
ja det är det.... det är på grund av dig jag vill gå upp på morgonen, på grund av dig jag känner mig lyckligt. på grund av dig jag vill leva mitt liv och inte utan dig....
det är med min lilla grabb det, men även en stor del min H också....

haft en bra helg trots att jag blev hemma från jobbet tors och fre, melwin var på dagis en stund och jag försökte sova bort den grymma huvudvärken och förskylningen, kanske därför jag redan på fredag fm kände mig lite bättre... var nog en massa sömn som fattades, har blivit sisådär med det.

På fredag kväll så åkte vi till Tingvallahallarna och kollade den spännande finalen mellan GS och Hultsberg/Björkås.... Gs vann, så roligt för dom, Melwin satt med sin innebandykompis Jonathan.

Lördag tog jag och Melwin med oss Amanda och Lovisa till badhuset i Deje och badade lite, och dom skötte sig utmärkt och lyssnade jätte bra, Tjejerna följde med hem till oss sen och åt Lunch och en glass på macken till efterätt, sen hämtade H oss så åkte vi till godishuset i Skåre och inhandlade götta till melodifestivalen.
På kvällen sen blev tjejerna hämtade och vi tog en promenad och Melwin cyklade till altans steakhouse för lite middag... mumma va gött det är, sen hem och mös ner oss i soffan allihoppa och åt godis och hejade på Sean banan som tyvärr inte vann ;))

Igår var vi på boll och lek och sen hem till Marita och Urban och grillade hamburgare ute i solen, men fy va kallt, och sen åkte vi och kollade på Emils sista innebandy match. Blev även en promenad och cykeltur på kvällen också.

Nu i skrivande stund har precis melwin blivit hämtad... och vad tyst det blev direkt, tänka att man kan sakna en människa så det gör ont.... ;((
ska i alla fall försöka sova nu eftersom jag ska jobba natt nu i två nätter... inte speciellt kul det heller men vad gör man...

Sen en sak som jag stör mig på är folk som skriver saker i sina bloggar som dom inte har en jävla aning om hur det är igentligen.... antar en jävla massa och de här människorna ska vara extra utbildade... ne fy faan säger jag..... usch

lite bilder här...

mys i sängen


I badhuset

På resturangen



Min prins

Laddade för mello

Melwin och Lovisa

En utslagen Rut

Spelar innan pappa hämtar honom

Inga kommentarer: