söndag 3 mars 2013

Bjuder på den....

Då var det snart slut på denna helgen också.
I fredags så jobbade jag en dagtur på csk och som tur var så var det jag och Nina på samma grupp, hur hade det gått annars??
Går så smidigt när vi jobbar ihop eftersom vi vet precis hur den andre gör, behöver inte orda så mycket om hur vi ska göra utan det bara flyter på... Nice är det
efter jobbet åkte jag och H till ÖB och inhandlade lite småsaker som behövde fyllas på och sen när han åkte på match i Karlskoga så åkte jag till syrran i Kil på kalas eftersom Julia har fyllt år... spenderade hela kvällen där och när jag kom hem så körde jag Joanna och Mattis till skoghall efter att jag försökt få i bensin i den gamla volvon, ringt Räka för hjälp men det sluatade med att jag fick ta Emils bil och han blev glad för det eftersom han fick den tillbaka fulltankad :))

Pålördag var det innebandy hela dagen med både GS och Åsmyra och båda vann och vi avslutade kvällen på altans steakhouse och en rejäl middag....mumma

Idag så ställde vi klockan på ringning och åkte iväg till Charlottenberg och handlade lite nytt i garderoben ;)) och även en ny tavla till hallen som verkligen behöver livas upp. Sen blev det raka vägen till grums för att hämta Melwin, var en trött grabb som mötte mig i dörren.
När vi satte oss i bilen och mötts av orden "du mamma, jag älskar dig mest i hela universum" då vet man ju att man aldrig vill vara utan den grabben som man bärt på i 9 månader,,,, KÄRLEK.

spenderade i alla fall några timmar på skidskolan och var han hämtar krafter ifrån det vet jag inte men han tycker att det är så roligt men direkt vi sätter oss i bilen hem så ser man hur trött han igentligen är....

LOVE my boys


Inga kommentarer: