torsdag 14 mars 2013

vart kom den ifrån??

Trodde faktisk att det inte skulle komma någon mer snö nu, fick en smärre chock när jag jobbade sista natten och tittade ut genom fönstret och det var mer än vitt.... usch, räckte med det som var. 
Börjar bli som en människa igen efter nätterna, jag är ju verkligen inte en natt människa, i alla fall inte när jag måste för då är man tröttare än vanligt, men jobbade med två sköna människor så det gick hur bra som helst.

häromdan så körde jag ett spinning/core pass på gymmet men usch vad det tog emot, har nog inte riktigt blivit helt frisk från förkylningen än.
har passat på att stor handla och idag tog vi en tur till Töcksfors för lite shopping i den nya butiken sport ringen. Vi var är ute i god tid för vi handlade en julklapp till Melwin redan ;))
fick oss även nya gå/spring skor och lite nya jackor till nästan hela familjen... vi/jag lycklig men inte plånboken, fast den är ju sällan lycklig tycker jag haha
 Nu väntar en lååång jobb helg... suck men då går det fort och jag får hämta min älskling på söndag.

Blev en frisk promenad nu på kvällen och fy vad kallt det är nu igen, -10 visade det och hälften hade räckt.




Lovis är med och spelar fotboll

Inga kommentarer: