onsdag 6 mars 2013

suck å va sjuk

Det bara small till å så kom förkylningen, känns som huvudet är tjockt (mer än vanligt haha) ögonen och näsan rinner och man känner sig så fräch... verkligen
men har hängt i in i det sista idag, vi började dagen med att cykla till biblioteket först och sen till frisören så Grabben fick bli av med ett kilo hår... har precis som mig, tjockt och växer som ogräs ;)
sen städa huset och sen kom H och hämtade oss så blev det en tur till sommarstugan i Hyn för skridsko åkning på sjön och grillning av hamburgare, även Bror och Karin var med, mysigt dock lite blåsigt.
Urban ringde och efterlyste Melwin så vi släppte av honom där för någon timmes lekning. När vi kom hem så blev det lite pyssel och stekning av pannkakor som melwin satt och åt medans jag stekte dom... hungrig värre ;))

Tidigare i veckan så körde vi premiären med cykeln och det gick bra, hade kollat läget på vägarna först och det har ju tinat nästan allt nu när solen skiner så. har varit till biblioteket och lånat bok,film och spel.
I måndas så åkte vi till min älskade mamma som fyllde år då, Melwin hade ritat teckning till henne också fick hon lite lotter... nit bara tyvärr :((
åkte sen vidare till Helene och Moa för att kolla in det nya huset, super fint. Kul med lite prat om allt möjligt som vanligt och ett x antal kaffekoppar...

nu ska jag lägga mig och sova och hoppas på att friskna till snart för jag vill inte vara sjuk....

lite bilder


Mys i sängen

Melwin i liften

tummen upp för cykel premiären

Skridskor på Hyn

proffset

hej va det går

paus med hamburgare

min stora kärlek

kul tjej haha

här sitter man på bänken och äter pannkakor direkt från stekpannan. myys de

Inga kommentarer: